U obavještenju Općine Tuzla koje je objavljeno putem medija, između ostalog navedeno je da Centar za pružanje usluga građanima Općine Tuzla i općinske službe neće raditi do daljnjeg sa strankama, iz razloga što su prostorije i instalacije na kojima su se nalazili serveri izgorjele i da je potrebno vrijeme za njihovo osposobljavanje. S tim u vezi, Ministarstvo unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona obavještava javnost da je usljed navedene onesposobljenosti rada Matičnog ureda Tuzla, došlo do otežanog rada Lokacija za izdavanje ličnih dokumenata Odjeljenja za administraciju MUP-a TK na području svih općina Tuzlanskog kantona.
Naime, nijedan zahtjev za izdavanje ličnih dokumenata, za lica rođena na području općine Tuzla, ne može biti riješen bez elektronske provjere identiteta kod nadležnog organa Općine Tuzla. Stranke mogu podizati gotova lična dokumenta i nesmetano podnositi zahtjeve za izdavanje ličnih dokumenata, ali isti ne mogu biti riješeni sve dok se ne omogući ponovno funkcionisanje općinskih službi.
Molimo građane Tuzla da imaju strpljenje i razumijevanje dok se pomenuti problem ne otkloni.
(10.02.2014.godine)