Saopćenje za javnost – CIPS

01.02.2011 13:08

Na lokacijama za izdavanje putnih isprava (CIPS-a) tj. na Bazama civilnog registra (lične karte i putne isprave) na području svih općina Tuzlanskog kantona, u posljednje vrijeme, zabilježen je otežan rad istih, usljed pojave tehničkih poteškoća, što je uzrokovalo formiranje većih redova na šalterima, u kojima građani čekaju po nekoliko sati da bi predali svoje zahtjeve za putne isprave ili izvršili podizanje već gotovih biometrijskih putnih isprava.

Naime, navedene pojave dovele su do nezadovoljstva građana, koje nerijetko ispoljavaju nekorektnim odnosom prema uposlenicima CIPS-a, koji nastoje da svoj dio posla obave na što profesionalniji i korektniji način, u skladu sa postojećim tehničkim mogućnostima.

Za održavanje navedene Baze civilnog registra nadležna je agencija IDDEEA (Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka), sa čijim predstavnicima su danas obavljeni razgovori nadležnih iz MUP-a TK-a i od kojih su dobijena uvjeravanja i obećanja da će se navedeni problemi otkloniti u narednih nekoliko dana, čime bi se normalizovalo izdavanje putnih isprava.

S tim u vezi, molimo sve građane Tuzlanskog kantona da imaju razumijevanja i strpljenja za nastale probleme, kao i korektan odnos prema službenicima na šalterima CIPS-a.

 


Preuzeto sa web stranice Ministarstva unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona - http://muptk.ba